poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Jedyny, najlepszy, oryginalny przepis na gorącą czekoladę.

  1. Nie śpij trzy dni.
  2. Półprzytomna kup czekoladę Magnetic w Biedronce.
  3. Wróć do domu i idź spać.
  4. Wstań rano i nie wychodząc z łóżka włącz laptopa.
  5. Pracuj przez dwie godziny.
  6. Sięgnij po zasilacz.
  7. Udawaj zaskoczenie widząc stopioną tabliczkę czekolady tuż obok zasilacza.
  8. Otwórz i skonsumuj przy pomocy palców, koniecznie mażąc całą buzię.
Czas zostać regularną kontrybutorką Lifehackera.

7 komentarzy:

Vegevege pisze...

ja znam przepis tylko na 'znoszoną' gorącą czekoladę - oglądając telewizję, najlepiej w pochmurny, zaciemniony dzień usiądź na czekoladzie i owiń się ciepłym kocykiem, następnie wyjmij i również zjedz - jak byłam mała tak robiłam :P

m. pisze...

Haha, cudo. :)

Alutka pisze...

Jaka czekolada Magnetica jest wegańska prócz Danusi miętowej?? :)

Traba pisze...

Hej, chciałabym się skontaktować z właścicielką tego bloga, bo pisze tekst o freeganach. Jak to jest możliwe? Pozdrawiam, Kasia

rozsmieszmnie pisze...

Witam,
prosiłabym o kontakt do Pani prowadzącej tego bloga.

mcieslowska@gmail.com

Pozdrawiam słonecznie

Marika Ciesłowska

Lifehacker Polska pisze...

Welcome! Masz talent ;)

m. pisze...

@Lifehacker - hihi, nawet kiedyś na twitterze dostałam propozycję, i miałam pisać o weganizmie, ale w międzyczasie coś się w moim życiu zakręciło i nic nie napisałam. :(

Tak więc druga szansa mile widziana! :)

@Marys86 - odezwę się, dziękuję

@Traba - jeśli to nadal aktualne, to a_meba [@] wp.pl